همیشه که قرا نیست که دنیا بر وفق مرادت باشد ، گاهی بر وفق هوشنگت یا سالارت یا حتی بر وفق کودک درونت است. اما ایت روزها امکان ندارد بعد از خوشحالی بعد از گل سریع از زندگی پنالتی نخورده باشم و حالم گرفته نشده باشد. اصلا این سیستم به کار من نمی اید باید در لاک دفاعی بروم. به من حمله نمی اید . این روزها که بی گدار به اب زده ام و حمله کرده ام بی دفاع ماندم و دفاعم جا ماند و هی ضد حمله خورده امهرچه صا نشتی های ذهن رجب...
ما را در سایت نشتی های ذهن رجب دنبال میکنید
برچسب: پاسخ,مخلوق,دهم, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 23:58